CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Tuesday, September 28, 2010

Baby :' (

ya Allah.. semalam ja baru lepas aku cita psai kucing aku Baby..
semalam dia hepi ja main ngan aku. aku tak tau yang hari ni Allah da nak ambik dia kembali.
aku sedih gela. sampai la ni dok teqiyak g. pasaipa??! aku tak sempat nak tengok dan cium dia dulu sebelum p sekolah. hari ni aku tak tengok lagi muka dia.
tup tup aku balik sekolah. kak aku bagitau yang kucingku dah tak da.
kak : adik.. kucing kita dah tak da.. : (
aku : hah ????!!!!!! hat mana ni ??!!!!!!?
kak : Baby .. dia kena langgaq ngan keta , petang tu lepas k.Cik nak p ambik adik kat kolah.
aku : ya Allah ! (sambil tahan ayaq mata)
aku sebak gela tapi aku tahan ayaq mata aku . xmau bagi kak aku nampak. aku teringat semalam aku tampaq dia sebab dia kacau aku..
kak : adik jangan gitau k.Cik lagi noh..
aku : humm ermm tak pa la.
tiba tiba anak menakan aku gatai mulut p habaq kat k.Cik aku.
amry : mak teh mak teh. ! kucing mak teh dah tak da ! dia da mati (ckap dialek baby dy la)
k.Cik : hah ????!!!!!!! Allah !!! kucing yang mana k.ida ?!!! (sambil sebak)
kak : Baby .. teh.. Baby kena langgaq ngan keta tadie..
dan lepas tu depa dok cakap sal kucing aku.. aku p masuk dalam rumah sebab dah tak sanggup dengaq.. dan aku tak penah tunjuk ayaq mata aku yang betoy betoy / serius kat keluarga aku. aku masuk dalam bilik dan menangis sepuas puas ati aku. aku rindu Baby. bila aku baca balek blog yang aku tuleh semalam mesti aku tqiyak lagi. tadie time masuk umah. aku nampak mak aku dok lap ayaq mata dia. dia kata jangan bagitau k.Cik lagie.. tapi dah anak menakan aku gatai p bgtau. k.Cik aku pon apa lagi .. masuk bilik dan menangis dan menangis.

nii aku letak gambaq dia yang sempat aku ambik dolu dolu..
dia suka tidoq pelik pelik =,=

dan dia jugak kalau malam malam selalu berebut teddy bear ngan aku. dia suka tidoq atas teddy bear aku. malam ni kalau aku tengok bear tu mesti aku akan teqiyak. dan teringat time aku suka berebut teddy bear ngn dia dolu. T.T


nota kaki : sedekahkanlah Al - Fatehah untuk dia walaupun dia seekor binatang , tetapi kita juga mesti menghormati dia. kerana kucing ialah binatang yang paling Nabi Muhammad sayang. :' )

hyepp!! jangan lupa komen tau :D

0 tomen:

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop