CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Monday, September 6, 2010

kawan lama :)) + terlepas lagi !

tak sangka ! leh jumpa dia hari ni !
kat aneka , huhh rindu yang teramat sangat ! :))
miss u !! adakah dia jugak rindu kat aku ? hehe itu sudah semestinya !! :D
kan ? kan ? kan ?
dah lama tak jumpa kamu . rindu sama kamu !
kamu sihat dak ? lupa nak tanya tadi . dan sembang sat ja ngan dia . . huuu sob! sob !
dia pon baru nak p beli baju raya . . haha buat lawak sungguh . .
hm dia tak pa senang ja . . ambik ja kaler pa nak .. tak yah dok pileh pileh dah.

**

tukaq cita lak..
haqi ni aku terlepaih lagi nak tengok galang cinta kirana !
aishhhh ! geram gelaa ! tak pa. malam ni insyaAllah aku tengok. tu pon kalau tak tidoq g la. ehehe
haihh jadi camna la.. ngan depa tu.. :(((((((((((((((((((((

nota kaki : aku sebenaqnya tak tau nak tuleh pa. dah dua hari aku tak buka . tak dak pa aku nak tuleh , sekbek tak besaqang g kat blog aku ni. kalau dak la. haishh jenoh sapu pulak laa ! :))
hyepp!! jangan lupa komen tau :D

0 tomen:

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop