CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Wednesday, September 1, 2010

juz leave me alone :(

kenapa perlu ada kesedihan bila kita dalam kegembiraan ?
kenapa setiap hari perlu ada air mata mutiara yg akan menemani kita ?

**

hm . . tah ? aku pon tak dapat jawab soklan yg aku tujukan ni .
aku pon tak tau dari mana aku dapat idea nak tuleh benda alah tu . .

**

aku jeles tengok orang lain , 24 jam hepi . . depa macam tak penah ada masalah.
mesti depa rasa dunia ni macam depa yg punya kan ?
aku ja tak rasa camtu . hm besa la kadang kadang kalau aku sedih pon mana ada orang yg sudi nak dengar luahan aku. so aku terpaksa la tanggung sendiri .
tak pa la . . biar depa hepi . . aku tak kisah ^_^
lagipon musim raya ni janganlah sedih sedih kan .


**

aku pon tak tau sampai bila aku akan dapat jumpa kawan kawan aku , family aku , and sapa sapa la yg bermakna dalam idop aku .
mana tau kan, aku tak diberi kesempatan untuk hidop di bumi Allah ni lebih lama.
aku bersyukur sangat sebab dapat family yg sangat bahagia ^_^
THANKS GOD . .

**

dan dapat kawan yg sesetengah tu dapat memahami aku, walaupon tak semua la . .
aku tak kisah . aku bila berhadapan dengan kawan kawan aku, aku rasa , aku lah manusia yg paling lemah dan kerdil. sebab depa semua lain. aku ni budak nerd sebab tu depa cepat bosan kalau duduk ngan aku. hm aku sedaq semua tu. manusia ni sebenarnya tak ada yg sempurna. semua ada kelemahan masing masing. aku lepaihkan semua apa yg aku rsa . kat blog ni tempat aku luah apa yg aku pendam selama ni. kerana hanya blog ni saja lah yg sudi dengar segala rintihan aku. T.T


i have any problem, juz leave me alone


nota kaki : hm . . dunia dunia. mungkin ada hikmah disebalik smua ujian yg Allah berikan ni. Amiinn . :)

hyepp!! jangan lupa komen tau :D

2 tomen:

C'BlöòdBrôthêr

owh..
i'm very pity wif u...
i hope u r happy alwayz ea..
don't be sad..
senyum ckit..:)
hehe

ツ mrs RaRa ツ

aiceyhh ni perli ka apa ? haha.
ha senyum dah nii.
senyum ckit ja buat apa. hohoho

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop