CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Monday, October 25, 2010

i love mereka :))

ok. sebenarnya agak lama dah aku nak cerita pasai benda ni. saja ja. HEHE
ok. let's start from i love mereka <3 ^^
kawan kawan aku ni banyak sangat karenah depa (sama la ngan tuan yang dok cerita ni pon)
ok. memang teruk ==''
sayasayangmerekasangatsangat !
aku kumpul hadiah yang depa bagi kat aku selama ni. ada la sorang dua ja yang belum bagi apa apa tapi aku tak kisah semua tu. yang penting KEIKHLASAN , KEJUJURAN dan MEMAHAMI kawan kawan depa sendiri. ada ketika kawan kawan susah dan senang. rela melakukan apa sahaja. itu baru dinamakan sahabat sejati. tapi aku ada ka sikap macam tuu?? heemm. tak tau laa.
nak tengok dak koleksi koleksi yang aku kumpul dari kawan aku.
jom kita tengokkkkk..... Zzaaaassss....!

ni haa. ni hadiah yang kiyrah bagi kat aku
kalau tak salah ni hadiah birthday. makasih kakak !
saranghaeyo ^_^

yang ni pulak daripada kawan aku yang paling
cute dalam geng kami. hadiah bear tu dia bagi time
birthday aku. yang keychain tu pulak hadiah tanda
persahabatan kami. sori Syada. keychain yang
hg bagi tuu pecah :((  btw, iloveyou acik ! :))

ni pulak hadiah persahabatan dari Ikhwan dan
Aiman. cantik dak ? cantik kan ? note book tu Aiman
baru ja bagi tadi. HIHIHI

dan yang ni pulak dari miny ketot sayangss dan
ikah lie yang cute ! :)) btw, makasih along dan ??
tak tau la ikah lie apedia. HIHIHI

dan dan dan, yang last. ok ni dari Azlina dan Hajar.
Na ? semangat 1 Malaysia tuu beb ! HAHAHA
dan hajar bagi batu. dia kata ambik la batu ni. tanda
persahabatan kita :)) batu tuu licin ! suka pegang !!
btw, sayang hampa :))

ok. ini sahaja la dari sahabat sahabat aku yang comel comel ni ! depa semua ni nampak ja macam gengster or budak jahat . tapi sebenarnya hati depa ni baik sangat! :)) sayang depa sangat sangat ! :)))

p/s : sorry tau. hampa tak jahat pon kan ? :))

hyepp!! jangan lupa komen tau :D

0 tomen:

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop