CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Thursday, April 28, 2011

kenapa perlu berlakon? tak leh terus terang? :)
simple ja kan? kita tak payah tambah dosa la :)
sebab aku un da tau semuanya laaa :)
ada yg kesiankan aku, dia sentiasa tau apa yg hampa lakukan :)
so percuma ja kalau berlakon depan aku sekali pun :)
tapi rilek ja, aku sabaq walaupun dengaq macam-macam.
dan aku harap lepas ni, aku da tak mau dengaq apa-apa pun sampai kat telinga aku :)
biaq la :) aku lagi hepi kalau benda tu tak sampai kat telinga aku :) :)
Allah sentiasa ada :). kalau hampa rasa benda ni tak dak
kena mengena ngan hampa, so diam ja naah sebab aku takmau
bergaduh :)
kepada sapa-sapa hat tak masuk campuq or tak kata pa2 tu
makaseh banyak banyak naah. semoga Allah merahmati hidupmu :)
aku nak hampa tau yg aku sayanggggg hampaaa sangat-sangat !
walaupun Allah sentiasa uji persahabatan kita.

sori, aku tak dak niat nak buat hampa terasa. ni cuma luahan hati aku ja.
abaikan keyh. lupakan semuanya. and anggap cam tak da pa pa.
DEMI ALLAH. aku sayanggggg hampaa sangat sangat. tanpa hampa jugak,
sapa la aku ni? banyak sangat kenangan kita bersama. kalau aku pergi
dulu, hampa ampunkan la segala kesalahan aku. aku selalu buat hampa tak senang kan? (:

ikhlas dari hati seorang sahabat yg sangat menyayangi teman-temannya :)
gud luck for our examination. PMR menanti. semoga kita dapat buat yg terbaik :)
hope persahabatan kita kekal selamanya. Amiinn

Wasalam ..



hyepp!! jangan lupa komen tau :D

0 tomen:

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop