CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Friday, May 13, 2011

Bhehe ;)

ok. hepi 5 saat sebab belog da bule bukak..!!
weeeeeee  :)) !
tapi ta syiok sebab tadak pa nak baca
tadak oqang update la sebab belog ni buek heiii !
hahhah !! borink ae malam nie tadak sapa pon yg online
aku ja galak online pagi pagi buta nie.

ok disebabkan aku borink, so aku nak mengarut tang nie sat. HAHA.



--> short note : anda tak digalakkan baca n3 ni. 
klau baca, anda akan menyesaii. ehehe. :p

ok camnie, tadi ada notis kat fb aku, ada benda yg tag tah papa tu en
soklan natang pa tatau, so aku pun teqasa macam nak jawab
just suka suka ja. hahahaha.


buekkkk!!! hahahaaha!!!
okeh akuh try jawab apa yg aku buleh buhung tang nie noe? (;
aku buh jawapan dia ja, kalau nak tau soklan dia tengok lam gamaq ue
kalau ta nampak zoom saja dong! ;)


1- lakukan yg terbaik didepan org yg dia sayang
2- merindui orang yg disayanginya ( acece! )
3- banyak cakap dalam kelas! AHAHA
4- untuk menjadi yang TERhebat :p
5- merindui orang yg disayanginya ( acece! )
6- tersenyum kat saya ( waaaa!!! )
7- bila saya suka copy keja kolah math =='
8- jealous tapi tamau tunjuk :p
9- jadi gila ( muhung ja )
10- " B Double " saya :pp
11- suka sembang muhung
12- dihargai oleh org yg disayanginya ( muntah hijau sat ) ;p
13- malu kalau nak jumpa saya
14- senyum kat saya setiap kali nampak muka saya
15- panggei saya kat dalam kelas ( qimaih gila )
16- bagitau benda sebenaq ( macam hari yg akuh bergaduh ngn dia hari tu )
17- senangkan hati saya c|;
18- membebel banyak ngat
19- izinkan, saya nak selalu dihatinya ( buuu!! ) haha !
 20- masa, dia selalu mai kacau saya
21- saya hantu ==' ( ok muhung ja )
22- mengalah (?)
23- tidak semua yg kita miliki akan menjadi milik kita selamanya :)

kelemahan dia : TERLALU PEMALU..!! gila akuh kalau camnie ,
not bad la sangat c|:




sumpah miss gila time kita kat UUM dulu tu ;(
setiap kali masuk UUM ja mesti teqingat gilagila.
nak pi lagi, nak kem tu lagi. sedihhh ;((((
banyak gila kenangan kat sana ;'[




hyepp!! jangan lupa komen tau :D

0 tomen:

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop