CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Sunday, April 17, 2011

2 month?

Assalamualaikum and hai peeps !

Wehy apa yang 2 month tuuuu?
heee~ pedia wehy??
oke, eden sama si budak comel lah ! ( 2month pon nak heboh ) =='
eihh tak sangka gak la 2 bulan punn sebab first aku mbik dia tu
aku ingat cam main main ja, tarak serius un. dalam jangka waktu 2 bulan ni pon
macam macam haih jadi kat kami. gadoh tak qenti. apakah? =='
kalau dua dua kuat majuk memang suseh habaq! 
aku mengaku aku memang kuat meqajuk un so what?!
semua makhluk Allah cipta ada kelebihan dan kekurangan dia sendiri.
so jangan dok kata pa lah. buat layan tak layan dah la~

orang 1 : eiihh laa~ 2 bulan un hg nak heboh?! piiraaahh! aku ngan si dia 8
 taun dah un tak heboh mana punn?

orang 2 : adoiy ! 2 bulan? baqu gila wehy ! tak yah a dok heboh heboh !

orang 3 : buat entry berfaedah sikit boleh dak wehy?!

aku : mampuih pi la ni belog aku doh yg hampa hampa tu kalot sangat tu paseipa?!
tak puaih hati habaq mai tang nie. laqot pa 2 bulan ka 2 taun ka, tak kacau
hidup hampa pon an? tak suka bole blah ! buuu !! pi tidoq nuhh!!


oke, ekceli tau dak apa 2 month tu ? kalau tau tak pa.
kalau tak tau buat senyap dah a. caqi ja tang mana mana kat dalam
belog aku nih. ada ja dia tuleeh. hee~!


Hope kita tak gaduh sangat dah noe! Kurengkan sikit PERGADUHAN
kecik tuu. :p and jangan dok buat pelik dah. ' aku sepak bagi ' :')


hyepp!! jangan lupa komen tau :D

2 tomen:

wina

so what yank oii???
:D

ツ mrs RaRa ツ

so what hah??! nk blasah aku ka?? haha

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop