CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Sunday, April 17, 2011

phone gua buat haii la plak!

Assalamualaikum and hai peeps !

Sat nak buat ayat sedih. 
HANDPHONE CEK QOSAK!!!!
humhum, tadi syiok syiok tengah mecej muhung ngan si white cutie gurl Hanis Imani
tiba-tiba pulak phone aku ngokngek buat haiiiiii. ish laaa!!
ehhh!! dah a nak naik gila! meluat aeh akuuu!!

saja la tu dia tak mau bagi aku guna phone sebab nak PMR dah.
sedih gila. phone tu macam aku nak kepak dua ja! ( macam phone ikhwan ) ohohoho
banyak gila a duet mak pak aku nak pi beli len =='
la ni tktau dah nak buat apa ngan phone tu. kite bako je :'\

emm, hari ni tak masuk kelas coz ada latihan coqal skipping ( choral speaking )
kat dewan. gilaaa letih banget hg tau dak? aku macam nak pengsan dah sebab asyik
kena keluaqkan suaqa yg DEQAIH orang hat tak paham bahasa Kedah = KUAT
orang hat tera tera nuu tak yah dok kata paa laa.
esok nak pi lawan dahh. wish SINTOK luck yeah frens! <3
kami sangat memerlukan sokongan daripada anda semua.
and terima kaseh la kepada sesapa yg sokong geng kami yg alaa alaa gila cikit nehh

esok agak-agak kaki jadi lembut macam sotong dakk? =='

sumpah pagi tadi un buat cam pa g. ketaq semua ada !
' auwm auwm auwm ' ! tang tu hat tak buleh belah sikit tuuuu >,<
pembetulan *bukan sikit tapi BANYAK. eihhh laaa!
letihhh. ingat nak balik awai tadi dan la nak tidoq satt sebab malam ni tutien ( tuisyen )
tapi tak sempat sebab ayah aku dah la mai mbik lewat pastu singgah changlun plak dahh.
oihh, nak tidoq lam qeta tobat tak lena munyaaaa.
balik balik tu tak tidoq un sebab satgi dan aku tidoq, aku tak mangkit dah haeh malam nie. HAHA.
pastuu onlen laaa. heee~ ( ada orang tu cakap, kami ni gila FB sebab selalu onlen. jahatnya kamu!  
tak pa nanti kami kurenggkan oke? hampa tunggu naahh!! ( taun depan ) heee~ ;) )
hohohoo.

oke laa, nak mayang dulu. byebye.  ;))


Weyh budak ! kalau hg tak SUKA ngan entry or belog aku, 
tolong jangan follow or baca bleyh arkk?? kan aku dah
tuleh BESAQ BESAQ kat header aku tu! tak baca ka??!!
blah aa!! pi men joh2!!


hyepp!! jangan lupa komen tau :D

0 tomen:

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop