CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words

Assalamualaikum and annyeong peeps ! alang alang da jalan sini, silalah ringankan tangan anda untuk menekan botton FOLLOW yeah ! dan nanti kami follow hampa semua balik ! okay ? JANJI ! thankss ♥ :))

Friday, April 15, 2011

Bule Dak?

Assalamualaikum, hai peeps !

bule dak? bule pa? hmm qasa cam nak deactivate account fb aku?
haha, buat pa tanya hampa? ( ada hampa kisah ka? ) of cos tak dak !!
hmm malaih la ngan fb lani. tak dak pa yg best !!
tadi dah nak sikit gi ja TEKAN deactivate tuuu. heheh
tapi tahh qasa beqat sangat ! sebab aku dah ber-FB tu da dekat 3 taun
( lama gak la tu :p ) qasa sayang gakk :'((
tapi fb lani tak best dahh and aku dah tak suka sangat onlen fb.
asyik asyik benda yg sama ja kat home aku tuh! >,<''
benci gila ! kalau nak onlen pon aku onlen sat sat ja. sungguh bosenn !

tadi aku try onlen Formspring, hah tudeaa..!!! lama kot tak onlen.
len gela dah lani, lagi buat aku fenin pala. dia bequbah plak dahh >.<
last onlen qetu qs sampai 700 lebih. eihh dah la semua soklan muhung
laqat pulak aku nak menjawab ! ada sesetengah ja yg oke sikit.
tu sebab aku suseh kit nak layan soklan depa. huhuhu. sori!!
penat gila jawab sampai tinggai 100 lebih aku dah penat dahh. biaq pi kat dia la.
soklan hat muhung tu aku tinggai buang, ingat nak padam ja. (huhu)

nak tengok? 
nahh hambek hang.

klik gamaq untuk besyaqqq 


follower sikit gela kot, maklum la aku bukan onlen sangat pon menatang niey. haha
 ekceli aku nak ceqeta sei FB, tapi TERkeluaq cqeta pasai F$ plak dahhh ==' 
HAHA. oke. penatt dahh. nak offlen dulu noe. buhbye!!
Assalamualaikum. :))




Nota Kaki : esok kena pi sekolah lagi doh. humm
letih laaa. tamau pi bule dak?! T__T



hyepp!! jangan lupa komen tau :D

0 tomen:

Post a Comment

hye ! jangan lupa tinggalkan komen yo ! (;


Red Lollipop